Ján Avkovský, zastupujúci komunikačnú agentúru, nám v rozhovore prezradil nielen to, aké boli začiatky evidencie kontaktov a sledovania zákaziek. Denne komunikujú so zákazníkmi, pomáhajú im lepšie dostať ich produkty na trh a na to potrebujú prehľadný CRM systém.

Prosím predstavte stručne čitateľom, akou činnosťou sa zaoberáte. V akom odbore pracujete?

Sme komunikačná agentúra. Našim zákazníkom pomáhame prostredníctvom vhodne zvoleného komunikačného mixu lepšie doručiť ich produkty na trh. Na rozdiel od bežných reklamných agentúr sa zameriavame najmä na vytvorenie základnej stratégie, kreatívy a na zmysluplnú komplexnú komunikáciu. Nie sme výrobcovia reklamných predmetov, nevlastníme tlačové stroje, nevyrábame reklamné pútače, ani sa nešpecializujeme na tvorbu webových stránok. V prípade, že vyhodnotíme, že zákazník potrebuje tieto čiastkové služby, najímame si ich od špičiek v odbore a všetko koordinujeme do jedného konzistentného a previazaného celku. Našim zákazníkom je napr. výrobná firma, ktorej sa dlhodobo oplatí spolupráca s nami, než aby sa sama snažila budovať a udržiavať vlastné marketingové oddelenie; alebo aj napr. obchodné centrum, ktoré si chce udržať či zvýšiť návštevnosti.

Popíšte prosím vašu situáciu pred zavedením Anabix CRM. Ako ste riešili evidenciu kontaktov, sledovali zákazky?

Klasika ☺  – excel tabuľky, google kontakty, porady, kde sme si informácie odovzdávali ústne…

Aké boli vaše dôvody na výber nového CRM riešenia a prečo ste si vybrali práve Anabix CRM?

Rôznych CRM aplikácií je na trhu veľa. Vyskúšali sme rôzne, ale pre naše potreby a veľkosť sme vyhodnotili Anabix ako najvhodnejšie.

Pred výberom vhodného systému sme uskutočnili prieskum českých dodávateľov online CRM riešení. Meradlom pre nás bola jednoduchosť, prehľadnosť a cena. Naše požiadavky splnil Anabix, ktorý aktívne používame už niekoľko rokov.

Ako a v čom sa zmenila vaša práca vďaka používaniu Anabix CRM?

Odpadlo veľa času na poradách, ktorý sme venovali z veľkej časti na odovzdávanie informácií, čo je na zákazkách nového. Anabix v tomto ponúka rýchlu orientáciu. Tým pádom sme celkovo efektívnejšie.

Aké funkcie Anabix CRM najviac oceňujete a aké najviac využívate?

Práve rýchlosť v zorientovaní sa v akej fáze projektu sa nachádzame, čo bolo so zákazníkom dojednané, čo už splnené a na čom sa má pracovať práve teraz. Prepojenie emailov naprieč organizáciou s nadviazaním na konkrétne kontakty a obchodné prípady veľmi napomáha rýchlej a presnej orientácii a tým aj efektívnosti našej práce.

Akú vašu službu, produkt, projekt, tip chcete predstaviť čitateľom? Popíšte nám ho prosím.

Bohužiaľ, dopredu pripravené, jednoduché krabicové riešenie nemáme, také, ktoré by bolo univerzálne a pasovalo na všetky… Našou DNA je ale čo najmenej komplikované riešenie, ťah na bránku, efektivita a výsledky! Pracujeme projektovo, požiadavky klienta musíme najprv analyzovať, potom pripravíme návrh riešenia, položkový rozpočet a časový rozvrh vr. dôležitých míľnikov. Úvodnú konzultáciu ponúkame zadarmo. Obrátiť sa môžete priamo na mňa: Jan Avkovský, avkovsky@dan-production.cz, tel. 777 577 214, www.dan-production.cz.

Ďakujeme za rozhovor.

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

02/2023

Komentáre

Vyskúšajte CRM systém Anabix