Svet IT sa bez poriadku, rádu a automatizácie zaobísť nedokáže. Dokonca bez vzájomného prepojenia viacerých nástrojov. Rovnako tak Radek Pohnán, expert a poradca pre firmy v oblasti nastavenia služieb Google. Radek Anabixom nenahradil Google, ale naopak objavil možnosť fungujúceho prepojenia oboch nástrojov. Vďaka spojeniu má prehľad o svojich zákazkách a všetko prehľadne na jednom mieste.
Prosím predstavte stručne čitateľom, akou činnosťou sa zaoberáte. V akom odbore pracujete?
Pomáham jednotlivcom, malým a stredným spoločnostiam využiť výhody digitálnej kancelárie Google G Suite. Sprevádzam ich na ceste od úvodnej konzultácie, návrhu riešenia, po vlastnej implementácii a podpore. Preškolím užívateľov, prípadne aj administrátorov celého Google riešenia. A ak túto fázu máme so zákazníkom úspešne za sebou, môžem vylepšovať interné procesy automatizáciou alebo integráciou s ďalšími používanými systémami. Môj profesijný odbor je už 27 rokov svet IT.
Popíšte prosím vašu situáciu pred zavedením Anabix CRM. Ako ste riešili evidenciu kontaktov, sledovali zákazky?
Kontakty som sa naučil evidovať v Google kontaktoch, kde využívam výhody previazania s mobilnou platformou (všetko navyše automaticky zálohujem). Pre sledovanie zákaziek som vyskúšal viacero riešení, jedným z nich bola aj Google tabuľka.
Aké boli vaše dôvody na výber nového CRM riešenia a prečo ste si vybrali práve Anabix CRM?
Jednoznačne pre jednoduchosť prostredia, možnosť definovania vlastných polí, internú automatizáciu pomocou triggerov. Určite spomeniem integráciu s fakturačným systémom a prepojenie s G Suite. Keďže Anabix CRM poskytuje API rozhranie, dokázal som ho napojiť na svoju Google partnerskú konzolu, čo ma pomáha mať kľúčové údaje o zákazníkoch na jedinom mieste. A v neposlednom rade spomeniem napojenie na datatabázu Merk.
Ako a v čom sa zmenila vaša práca vďaka používaniu Anabix CRM?
Nepoužívam Anabix až tak dlhú dobu. Ale začal som sa viac zamýšľať nad tým, aby som celý proces obchodného prípadu udržal na jedinom mieste. Doplnil všetky potrebné informácie (ideálne automatizovane) a pokiaľ je potrebné, všetko veľmi jednoducho a rýchlo našiel na jedinom mieste.
Aké funkcie Anabix CRM najviac oceňujete a aké najviac využívate?
Vypichol by som možnosti automatizácie pomocou triggerov. Napríklad využívam informáciu o tom, že zákazníkovi bude končiť ročné predplatné G Suite alebo že som ho dlhšiu dobu nekontaktoval atď. Potom už sú to vlastné scenáre, keď využívam možnosti Anabix API rozhrania. Napríklad automaticky v Anabixe vytváram obchodné prípady, ak dostanem dopyt služieb cez e-mail.
Akú vašu službu, produkt, projekt, tip chcete predstaviť čitateľom? Popíšte nám ho prosím.
Vďaka mimoriadnej situácii, začali spoločnosti a jednotlivci viac využívať možnosti “online” aplikácií. Stúpol niekoľkonásobne dopyt po videokonferenciách, ale aj potreba väčšieho zdieľania dát, práce na diaľku alebo z domu. Toto je len malá časť z balíka služieb Google G Suite (vyznačuje sa jednoduchosťou používania, s možnosťou práce na akomkoľvek zariadení bez potreby inštalácií alebo aktualizácií), ktoré vám dokážem nastaviť podľa vašich požiadaviek a potrieb. A treba aj integrovať s Anabix CRM riešením. Ak uvediete čarovné slovíčko Anabix, ponúknem vám 50 percentnú zľavu z ceny za základného nastavenia G Suite.
Všetky informácie, prípadové štúdie alebo články o G Suite nájdete na mojom webe cleverity.cz alebo na Likedin profilu.
Ďakujeme za rozhovor.

Mgr. Štěpán Musil
Čt, 16/7/2020 - 13:00
Komentáre