Anabix CRM pre obor FINANCIE

Ušetrite čas s automatizáciou procesov

Ako finančný poradca rozhodne nechcete strácať čas. Ušetrite ho vďaka automatizácii procesov.

 

S Anabix CRM získate viac času na vašich klientov a lepšie služby.

V odbore FINANCE využijete:

Webové formuláre
Zbierajte záujemcov z webu aj spätnú väzbu

Získavajte nových záujemcov o spoluprácu z vášho webu alebo sociálnych sietí! Vo formulári sa môžete rovno opýtať, o čo má klient záujem (napr. Investície, Úver, Poistenie), všetky informácie sa vám prepisujú priamo do Anabix CRM. Modul formulára navyše využijete aj na získanie spätnej väzby formou Dotazníkov.

Stránka kontaktu
Srdce vášho podnikania

Všetko dôležité, čo potrebujete o záujemcoch, zákazníkoch či spolupracovníkoch vedieť, nájdete na karte Kontaktu. Pre špecifické informácie, ako sú Záujmy, Preferencie, Dátum narodenia, si ľahko vytvoríte Vlastné pole. Na kartu si zapíšete či nahráte záznam zo schôdzky, vytvoríte úlohu alebo poznačíte, ktoré finančné produkty s klientom riešite.

Zoznamy
Majte poriadok v kontaktoch raz a navždy

Kontakty si trieďte do skupín podľa finančných produktov, ktoré u vás klienti využívajú, z akého zdroja ste kontakt získali, podľa poradcu, ktorý sa o kontakty stará alebo podľa iného pre vás dôležitého kritéria. Každý kontakt môže byť vo viacerých zoznamoch. Na zoznamy je možné nadviazať aj užívateľské oprávnenia, takže môže každý poradca vidieť len svoje kontakty.

Obchodné prípady
Sledujte potenciálne aj rozjednané zákazky

Na rozjednané finančné produkty si zakladajte obchodné prípady, pod ne si môžete priraďovať komunikáciu formou aktivít i úloh. Založte si tiež vlastné pole, ktoré určujú špecifické informácie k danej zákazke – pravdepodobnosť úspechu, medzistavy, dôležité termíny, cieľové čiastky a pod.

Triggery
Automatizujte svoju prácu s Anabixom

Pre hladký priebeh práce s klientom si nastavte automatizáciu jednotlivých krokov, ktoré musíte urobiť pre úspešné uzavretie zmluvy. Cez automatizáciu je možné tiež preraďovať klientov v zoznamoch, strážiť termíny alebo neaktivitu v komunikácii s klientmi. Spúšťačom akcie môže byť potrebná vybraná hodnota vo vlastnom poli pri aktivite alebo dokončenie minulej úlohy.

A to nie je zďaleka všetko!

Pozrite sa na prehľad všetkých funkcií Anabix CRM

Alebo si rovno založte testovací účet a dohodnite si úvodnú konzultáciu

Anabix CRM viac ako CRM

Referencie našich zákazníkov

„Myslím si, že CRM je neoddeliteľnou súčasťou úspešnej firmy. Informácie o klientoch sme uchovávali v tabuľkách či papierovej evidencii. Anabix CRM nám umožnil pracovať jednoducho, efektívne, prehľadne a s informáciami, ktoré potrebujeme. Na karte klienta teraz vyhľadáme všetko, čo je pre nás dôležité. Od prvého kontaktu až po spísanie zmluvy na realizáciu digitalizácie projektu.“
Robin Musil RM PROFIT s.r.o.
„Prvých klientov sme vo firme evidovali iba v excelovských tabuľkách, ale už vtedy nám bolo jasné, že budeme potrebovať systematickosť CRM systému. Anabix CRM sme zvolili vďaka cenovej dostupnosti, možnosti napojenia na všetky ďalšie systémy, ktoré k práci so zákazníkmi využívame a predovšetkým tomu, že ide o český systém. Všetky informácie máme prehľadne na jednom mieste a práca je tak jednoduchšia. Chválim si tiež automatické napojenie na webovú stránku aj mailing.“
Bohumila Severýnová Saturia Invest s.r.o.
rostislav_stocek
„Základom akéhokoľvek obchodu je vzťah so zákazníkom. Vzťah sa buduje dlho a je založený na tom, že aktivity vykonávam včas a presne v termíne, keď som zákazníkovi sľúbil (prídem na schôdzku, na ktorú sme sa s klientom dohodli, a zavolám vtedy, keď som zavolať sľúbil) V prípade, že už je klientov viac, neviem si predstaviť riadenie vzťahu so zákazníkmi inak ako pomocou CRM. Moju predstavu jednoduchého a prehľadného systému Anabix úplne spĺňa moje požiadavky.
Rostislav StočekFIXFINANCE s.r.o.