Možnosť priraďovať úlohy, aktivity a vyhnúť sa zbytočným e-mailom. Vedieť, v akej fáze sa proces s klientom nachádza, mať o všetkom prehľad a efektívne pracovať. Nielen toto na Anabix CRM oceňuje Aneta Daňková, zastupujúca marketingovú a komunikačnú agentúru KEY ADVANTAGE. Prečítajte si náš nový rozhovor a zistite, čomu všetkému sa firma KEY ADVANTAGE venuje a prečo je pre ňu Anabix CRM dôležitý.

Prosím predstavte stručne čitateľom, akou činnosťou sa zaoberáte. V akom odbore pracujete?

Sme marketingová a komunikačná agentúra KEY ADVANTAGE a pomáhame našim klientom s ich vlastným brandom a propagáciou. Zisťujeme pre nich kompletné marketingové stratégie, mediálne kampane a marketingové audity.   Vďaka našej práci sú všetci naši klienti vidieť, počuť a ​​rastú presne tam, kam chcú a ako potrebujú.

Popíšte prosím vašu situáciu pred zavedením Anabix CRM. Ako ste riešili evidenciu kontaktov, sledovali zákazky?

Než sme zaviedli do firmy CRM Anabix, pracovali sme s excelovými tabuľkami, čo sa s nárastom klientov stalo veľmi neprehľadné. Potrebovali sme nejaký systém, ktorý nám všetkých zákazníkov a zákazky zhromaždí pod jednu strechu, zároveň ale bude cenovo dostupný a ľahký na ovládanie. A tým Anabix je.

Aké boli vaše dôvody na výber nového CRM riešenia a prečo ste si vybrali práve Anabix CRM?

Keďže sme sa už strácali v excelových tabuľkách, s ktorými sme pracovali pre evidenciu klientov a zákaziek. Potrebovali sme nejaký systém, ktorý nám všetkých zákazníkov a zákazky zhromaždí pod jednu strechu, zároveň ale bude cenovo dostupný a ľahký na ovládanie. A tým Anabix je. Samozrejme sme si urobili prieskum a Anabix nám z toho vyšiel pre naše potreby menšej firmy ako najlepšou voľbou.

Ako a v čom sa zmenila vaša práca vďaka používaniu Anabix CRM?

Všetko máme prehľadne na jednom mieste, je ľahké tu filtrovať potrebné údaje. Veľa pracujeme aj so zdieľanými diskami, ale každý vie, že dôležité informácie, objednávky, faktúry a pod. musia byť naviazané v anabixe. Keď sa nejaký kolega potrebuje pozrieť na klienta a zistiť, v akom procese je zákazka, nájde v Anabixe všetky informácie a nemusí sa kolegov vypytovať alebo dohľadávať niekde ine.

Aké funkcie Anabix CRM najviac oceňujete a aké najviac využívate?

Využívame často možnosť priraďovania úloh namiesto toho, aby sme posielali zbytočné emaily.  Inak využívame takmer všetky funkcie a možnosti, čo anabix ponúka.

Akú vašu službu, produkt, projekt, tip chcete predstaviť čitateľom? Popíšte nám ho prosím.

Sme vždy nadšení, keď vidíme u našich klientov posun a rast. V KEY ADVANTAGE pomáhame firmám na mnohých úrovniach s posilnením ich brandu as rastom. Medzi naše silné stránky patrí tvorba stratégií a mediálnych plánov - dokážeme pre klientov zaistiť mediálne priestory za veľmi výhodné ceny, ku ktorým sa inak nemajú šancu ako dostať. Tou správnou kombináciou mediálnych kanálov a inteligentne navrhnutou stratégiou posúvame firmy ďalej. Nadšený klient je pre nás výhrou. Ak potrebujete aj vy pomôcť s vašou značkou, neváhajte sa na nás obrátiť.

Ďakujeme za rozhovor.

Štěpán Musil

Mgr. Štěpán Musil

08/2023

Komentáre

Vyskúšajte CRM systém Anabix