Rozhovory s Anabixom
Vladimír Baletka
Vladimír Baletka
Facility management, čiže odbor správy majetku a nehnuteľností. Pýtate sa, ako tento odbor môže súvisieť s Anabix CRM? Vladimír Baletka vždy riešil správu svojich kontaktov a obchodných aktivít ako väčšina z nás v úplných začiatkoch – v Exceli, v poznámkach a kalendári Google. Taká evidencia je pre hŕstku kontaktov úplne v poriadku, ale čo keď sa rýchlo dostanete cez hranicu svojich možností a potrebujete svoj čas využívať oveľa efektívnejšie ako s poznámkami? Viac v rozhovore s Vladimírom Baletkom z eGONA profit.
Pôsobím v odbore správy majetku a nehnuteľností, odborne sa tomu hovorí facility management. Mojimi klientmi sú firmy, inštitúcie, obce i mestá. Vo svojej podstate každý vlastník majetku a budov. Pomáham firmám s digitalizáciou v tomto odbore a s nastavením funkčného evidenčného systému k správe majetku a budov. S vlastníctvom majetku sú totiž spojené desiatky, niekedy stovky rôznych zákonných povinností, ktoré vlastník musí mať splnené. Musí tiež riešiť rôznu údržbu, upratovanie, opravy, stavebné úpravy, energetiku atď. je toho naozaj veľa čo musí ošetrené a vyriešené. Na to, aby to vlastník efektívne zvládol a nevystavoval sa zbytočne pokutám, sankciám a ďalším škodám je dnes už takmer nevyhnutné mať zavedený CAFM (Computer Aided Facility Management) as implementáciou takého systému svojim klientom pomáham.
Pred ANABIXOM som riešil správu svojich kontaktov a obchodných aktivít v excele, niečo v google kalendáři a v poznámkach. Pokiaľ som takto spravoval pár desiatok kontaktov, tak to stačilo. Pomerne rýchlo som sa ale dostal na hranicu možností, potreboval som efektívne pracovať s časom a nie ho tráviť v excelových tabuľkách.
V obchodnej činnosti mám dlhoročné skúsenosti, vždy som bol a som systematický človek a vedel som, že CRM pre mňa bude od určitého okamihu nevyhnutnosťou. Pre Anabix som sa rozhodol z dôvodu, že mám rád „jednoduché a praktické“ veci a Anabix taký je, užívateľsky prívetivý a ľahko ovládateľný. Môžem si tam veľa vecí dotvoriť k obrazu svojmu a svojim potrebám (vlastné pole, triggery atď.) a individualizácia je pre mňa dôležitá.
Vďaka ANABIXu sa moja práca stala systematickejšou, prehľadnejšou a tým, že mám všetko podstatné, čo sa týka kontaktov a obchodných prípadov na jednom mieste, sa môžem venovať tým kľúčovým veciam. Viem, že ma Anabix upozorní na termíny, na rozpracované zákazky a mnoho ďalšieho.
Oceňujem predovšetkým možnosť prístupu do Anabixu odkiaľkoľvek, kde mám pripojenie k internetu v telefóne, tablete, alebo PC. Vyhľadávanie firiem cez IČO a dopĺňanie dát. Veľmi musím oceniť jednoduchosť a prehľadnosť celého CRM, na pár kliknutí zistím všetko podstatné. Ďalej potom prepojenie na Merk a možnosť overiť klienta a jeho bonity. Prepojenie na mailový účet a sledovanie mailovej komunikácie priamo u daného klienta. Potom je to možnosť individualizácie obchodného prípadu, kedy si môžem nadefinovať vlastné pole a work flow obchodného prípadu môžem nastaviť pomocou triggeru. S funkčnosťou Anabixu som veľmi spokojný.
Ako som uviedol v úvode, mojím hlavným odborom je facility management (správa majetku, budov), ktorého súčasťou je aj energetika. Som v pozícii FM konzultanta, tzn. zastupujem záujmy svojich klientov a pomáham im s digitalizáciou a optimalizáciou procesov v tejto oblasti s čiastkovým cieľom nájsť zodpovedajúce úspory a klientom znížiť prevádzkové náklady a zefektívniť celý a zložitý proces správy budov, majetku. Hlavným cieľom však zostáva optimálne nastavenie procesov s podpornými službami, ktoré firma musí riešiť tak, aby firma a jej zamestnanci mali vytvorené čo najlepšie podmienky pre kľúčový biznis.
Viac informácií, vrátane môjho kontaktu je uvedených na webe: https://www.egonaprofit.cz/ , LinkedIn profilu: https://www.linkedin.com/in/vladimír-baletka-3792665b/ ,alebo v osobnej prezentácii: https://sway.office.com/8IqclzJbVDmkkx5D?ref=Link&loc=mysways
Ďakujem za vašu pozornosť
Vladimír Baletka
eGONA profit
MT: 604 561 671
Mgr. Štěpán Musil
Čt, 12/11/2020 - 15:45
Komentáre